Krabi

Hej!
Det var ett bra tag sedan! Men som vanligt tar jag upp min blogg såhär på semestern. Har faktiskt inte riktigt tid för den annars.
Nu befinner jag och Oscar oss i thailand igen. Vi sällskapar med min jobbarkompis Jocke och hans polare Kim.
Vi landade på Krabis flygplats igår efter en lång, men smidig resa.
Hotellet vi bor på, Ananta Burin Resort är hur fint som helst! Rummet är jättefint och rymligt, med stor balkong mot poolen. Frukosten imorse var riktigt bra och det är en kort promenad till stranden.
Igår kväll gick vi runt och kikade lite i "stan" och bestämde oss för att åka på snorkelsafari, alla vi fyra.
Dagen började med regn och mörka moln, som utvecklades till växlande molnighet.
Krabi är väldigt vacker med alla sina öar och vita stränder, och självklart skulle det vara ännu vackrare med blå himmel (vilket det verkligen inte var idag). Men det gjorde inte så mycket... Vi är väl mer eller mindre kokta kräftor allihop ;)
Nu ska vi göra oss i ordning och ut och äta.
Imorgon fyller Oscar år... Få se vad vi gör för spännande då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0