Criminal Minds

Det är inte ofta jag sover ensam... Jag är ju sambo, så Oscar ligger oftast jämte mig och sover.
Men inte idag. Idag är han på kryssning.
Jag har spenderat kvällen hemma hos mamma och pappa och kollat på tv.
Det var i och för sig väldigt trevligt. Dock har mina föräldrar en liten "tjing" för att titta på deckare/kriminalserier.
Jag skulle väl ha tänkt mig för en aning innan jag joinade dem vid tv:n, för jag är ganska mörkrädd, speciellt när jag är ensam hemma.
Det som visades på tv var serien Criminal Minds som handlade om en mördare som mördade flickor när de var ensamma hemma. Väldigt passande va?
Mmm...så nu har jag lite svårt att sova... Sitter o väntar på att tröttheten ska komma över mig helt o hållet, så att jag tillslut slocknar utan att tänka på det.
Men det vore så mycket enklare att somna om du var här
"För du är stor och stark och snygg,
hos dig så är jag trygg och du är min nananana"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0