kiwi och citron

Sommaren verkar ha nåt Sverige och till och med jag som är väldigt frusen av mig, kunde gå i shorts, linne och kavaj igår kväll utan att frysa.
Bland det mysigaste som finns en sommarkväll måste väl ändå vara att sitta på en härlig uteservering tillsammans med vänner och smaka på den senaste sommarcidern som släpps varje år.
Just det gjorde jag och Eliin igår. Vi satt på Satins uteservering iklädda klänning/shorts och linne och kavaj och nöjt av ett glas rosé respektive en sommarcider -kiwi och citron. (cidern rekommenderas varmt, den smakar sommar och saft!). Riktigt härligt och jag tackar för en trevlig kväll Eliin!
Jag, iordninggjord och klar för en kväll med Eliin:

Idag har jag och Oscar varit i Stadsparken hela dagen och njutit av solen.
På eftermiddagen kom hela släkten Löfquist dit och det blev picknick, bockia och kubb för hela slanten.
För det tackar jag Malin för instiativet. Riktigt roligt!
Är ganska härligt trött nu efter en händelserik helg. Ska nog gå och lägga mig snart.
Om det går.... Våra kära grannar har ju fest.. För ovanlighetens skull...
Men till er säger jag:
God natt världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0