Random bilder från december

Vi har nyligen haft besök av Oscars söta syster Johanna. Det var riktigt
kul att ha henne här, men tiden gick alldeles för fort! Men lite roligt
hann vi hitta på iaf :)
Oscar och jag på Similan Islands
Jag och Johanna på Similan Islands
Gungeligung på Similan Islands.
Delar av frukostbuffén på hotellet. Vad tycks pappa? Blir du sugen? :)
Lite paketöppning på julafton... Fick ett mjukt paket av mamma och
pappa...vad kan det vara? ;)
Provar en av de nya träningstopparna jag fick i julklapp av mamma
och pappa.
Jag fick en bild på söta lilla Edivn..Som förövrigt fyller 2 år idag!
Kram på dig lillen därhemma :)
Natalie och jag kör julvattenjympa.
Jag och Natalie efter julvattenjympan.
Jag posar lite under powerstepen
Vadå, det är väl ingen längdskillnad på oss? Eller?
När vi blir sugna på godis, burkar vi åka till den svenska godisbutiken
som nyligen har öppnat här i Bangtao.
Pusselipuss
När jag jobbade i Thailand sist, så bodde det en hund som de som jobbade
året innan mig hade tagit hand om. Hon döptes till Rita och finns
fortfarande kvar på hotellet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0