Upprörd!

Jag är så upprörd!
Har gett mig in i en diskussion på en blogg.
Den handlar om att folk tycker att man ar oansvarig om man åker Tuk Tuk med sina barn utan att ha dem i barnstol.
Det ar nagra som har åkt sträckan mellan Bangtao och Surin som är 2 km lång och utan trafik, utan att ha sina barn i barnstol.
Personligen så tycker jag att det är helt o sin ordning att åka den sträckan med ett barn i famnen.
Men att ge sig ut på de stora vägarna är en annan sak.
Förövrig så går det inte ens att spänna fast en bilbarnstol i en Tuk Tuk. Då en Tuk Tuk är
typ en..vad ska man säga...Moppebil? Så man sitter som i ett litet bås bakom den som kör.
Det fanns folk som tyckt att de skulle ha tagit med sig en bilbarnstol hemifrån för denna 2 km långa sträcka på otrafikerad väg.
Vad tycker ni? Är man oansvarig förälder om man låter sina barn åka Tuk Tuk utan bilbarnstol?

Idag har jag, Oscar och min jobbarkompis Johanna varit på Paradise beach.
En härlig strand som säkert hade varit jättenajs med lite sol.
Men det blev mest skitsnack i skuggan innan vi drog vidare mot Big C o sedan hem.

Oscar och jag har ju fastnat i serien True Blood.
Vi har sett 2 avsnitt nu ikväll, men tog en liten paus för Oscar agerar "bästa pojkvän".
Jag har haft lite problem med att äta senaste dagarna, men nu kl 21.30 så blev jag HUNGRIG.
Så Oscar är iväg och köper lite mat :) Få se vad det blir för gott.
Åh nu kommer han!
Må så gott :)

Kommentarer
Postat av: Matte W

Men vem är kändisbloggarn då?:)

2011-01-05 @ 16:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0