Äntligen!

Flera gånger har jag haft ungefär samma konversation med gästerna:
Gäst: "Hur länge har du varit här?"
Jag: "Sen oktober :)"
Gäst: *ser lite smått fundersam ut och sedan tittar på mina armar och sedan på sina, och säger sedan:*
Har ni haft dåligt väder?

Hehe ja ni, jag har med andra ord inte varit speciellt brun även fast jag har varit här i 3 månader.
Vädret har ju varit ganska dåligt med mycket regn.
Och även om solen tittar fram när man är ledig, så hinner ju den färgen man har fått, hunnit blekna tills nästa gång man är ledig.
Men nu Äntligen har jag faktiskt fått lite färg.
Jag brukar ju ha ganska lätt för att bli brun, så jag är ju inte så brun som jag brukar vara, men det syns iallafall att jag har varit här mer än några dagar iaf :P

Idag har vi varit på Freedom beach igen. Denna gång var det jag, Oscars mamma Tina och hennes pojkvän Bosse.
Riktigt trevligt!
Imorgon åker Tina och Bosse till Phi Phi och Krabi, men kommer tillbaka till oss om ca 3 dagar.
Nu är det dags för Heros ;)
Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0