Träna Träna

Jag tränar ganska mycket nu. Måste ju vara tipp topp till Fitnesskolan.
Hänger endel på Friskis, plus att jag försöker träna så mkt som möjligt på klasserna jag ska hålla i.
Tycker själv att jag har fått upp både styrka och kondition rätt bra :)

Igår var jag på intensivjympa, för o träffa Maria lite.
Men ajaj...jag vet ju att jag inte pallar det passet. Inte för att det är jobbigt. Utan för att jag alltid får ont i ryggen av just det passet. Så idag när jag sitter här o ska träna på min PowerStep, så går det inte så bra :( Dumma rygg!

Hoppas det går över så jag kan fortsätta träna snart.
Nu bär det snart av till jobbet.
Ska bara äta lite mer av Oscar otroligt goda köttfärssås som han gjorde igår :)

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0