Sista natten

Jag har just haft min sista natt i min lägenhet. Sista natten på 7 månader.
Det känns rätt konstigt. Lite tråkigt också. Förjag älskar min lägenhet, jag älskar min säng osv.
Men packningen är klar, och lite av städningen.
Det som inte är klart har Oscar lovat att fixa. Så det är bra :)

Igår var jag hos Roffe och fixa ryggen lite. Han hitta alla möjliga fel :P
Men nu är det rätt bra:) Dock så hade jag nog något på gång i kroppen som sattes igång.
Idag vaknade jag nämnligen med ont i halsen o feber. Typiskt!

Nu ska jag köra igenom Flow en gång, sen blir det att åka till Sthlm och Arlanda hotellby för en natt.
Imorgon blir det Fitness skola på Mallis! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0