Right now

Jag kunde nog inte ha det bättre just nu!
Om 14 arbetsdagar, 22 dagar är jag på fitness skola på Mallis! :D Jag är supertaggad! Ska jobba på Sunwing för SATS! Så jäkla grymt ska det bli!
I förrgår tränade jag skivstång/kondition 70 min. och det gick asbra! Även fast jag la på vikter så fick jag inte så mycket träningsvärk. Blir att utmana nästa gång! :)
Idag har jag varit och gjort synundersökning och beställt nya brillor. Jag ser tydligen som en kratta som inte bör gå utan glajjer. Då är jag en fara för omvärden. Typ.
Efter det blev det Marieberg med Malin, Eva och Mickis. Riktigt trevligt! Fick tag på ett par träningsskor. Eller två. La undan ett par tills imorrn också :)
Och nu kom jag hem, till bästa Oscar :) Han har fixat schnitzel, rostad potatis, bea, vin (rött till honom och vitt till mej eftersom jag är allergisk mot rött), och så har han städat. Puss på honom!
Nu ska vi äta här snart och sen iväg o träffa Joel o Jannie.
Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0