Arlanda hotellby

Just nu sitter jag på mitt hotellrum på Arlanda hotellby.
Känns fortfarande rätt overkligt. Eller det känns inte overkligt...det känns...ingenting :S

Har snurrat runt i Sthlm med mamma o pappa ett par timmar.
Käkat kinabuffé och glassbuffé på Bamboo. Rekommenderas!

Och nu ligger jag då här...med massa känslor, men samtidigt inga alls :S skum känsla.
Rummet är riktigt mysigt, så här kommer jag nog sova gott :)







Imorgon och en vecka framåt blir det Fitness för hela slanten!
Är rätt nervös för Afron och Flow...inte riktigt sånna pass jag är van vid :S Men vi får väl se hur det går.
Håll tummarna!


Nu ska jag nog sova. Ska upp 5.45.

Ha de så bra! Trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0