Är det sant?!

Sitter i bilen med mina underbara föräldrar och åker precis in i Sthlm.
Känns bara som att vi ska hit över dagen, jag är ju hemma igen ikväll.
Eller inte! 1 maj ses vi igen kära Örebro.
Har svårt att tro att det är sant! Känns lite som en dröm, något overkligt. På gott o ont.
Just nu fattar jag inte att jag kommer vara borta så länge. Men det kommer bli guld!

Nu när vi kommer fram till Sthlm ska vi möta upp Erik.
Han var så snäll och hämtade ut mitt pass och visum, då det va omöjligt för mig.
Sen blir det middag och mys på hotellet med mamma och pappa.
Det ska bli riktigt kul att åka! Även fast jag troligtvis inte kommer fatta att det är sant, förren jag har åkt.

Kära vänner som vill ha kontakt med mig när jag är borta, snälla skaffa Skype!
Annars kommer jag ju försöka blogga så gott jag kan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0