10 dagar kvar!

Sry igen vänner för att jag är SÅ DÅLIG på att uppdatera just nu!
Men det är bara 10 DAGAR kvar tills jag åker till Mallis på Fitness skola, och sedan direkt därifrån till Thailand! :) Det ska bli sååå kul!
Så det jag gör just nu är att jobba, umgås med så många om möjligt innan jag drar, packar, tränar på friskis och tränar in passen som jag ska lära mig.
Eller försöker iaf... Är inte van att lära mig pass på det viset. Jag brukar göra mina egna pass. Så lite klurigt är det.
Just nu sitter jag med Afron... Och OMG säger jag bara! Det finns en anledning till varför jag blev disco/aerobicbrud! Skaka tuttar o rumpa samtidigt som man gör massa stegkombinationer..Det är fan inte det enklaste!!! Men jag SKA sätta det! Jag ska kunna passen!
Dock så har jag fortfarande ont i ryggen sedan förra måndagen... Känns ju sådär. Men jag hoppas det löser sig.

Och jag hoppas vänner, att ni har lite tålamod och väntar på att allt ska lugna ner sig lite här hemma. Sen kan jag börja uppdatera lite bättre :)

Nu ska jag skaka lite mer rumpa ;)
Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0