Vad har hänt?

Idag står Creative Youth, Waterpolo, Afro och Power på schemat.
Men innan dess tänkte jag uppdatera er lite om vad som har hänt de senaste dagarna.
I fredags bestämde jag och Oscar oss för att ha lite myskväll. Det styrde vi upp genom att åka till Kamala och restaurangen Buffaloo Steakhouse och äta god mat.
Oscar åt snitzel såklart (vad annars? :P ) Och jag åt rökt lax i dillgräddsås med pasta.
Som ni förstår är det en svenskägd restaurang, och trots att jag knappt äter thaimat, så var jag sugen på svensk mat :P
Efter maten åkte vi till Sunwing Kamala och kollade på deras show. De var kanonduktiga och bjöd på en riktigt bra show med humor i :)
Lördagen började med att jag och Oscar åkte in till Patong för att kolla upp utflyktsförslag, då hela sunwing Kamala och Sunwing Bangtao ska åka på utflykt tillsammans nu på onsdag.
I och med att jag älskar att leta resor och så (vill ju bli resesäljare), så tog jag på mig ansvaret för att hitta 3 förslag på utflykter till ett bra pris.
Förslagen blev:
1. Longtailboat till Coral Island. Inget annat ingick.
2. Privat Speedboat till Coral Island och Raya Island, med snorkelstopp på vägen. Ingår även transfer till och från hotellet, snorkelutrustning, frukt och dricka.
3. Privat fiskebåt med fiskeutrustning. Fiske kring Coral Island och Raya Island. Samt tid för snorkling och bad.
ingick även lunch, dricka och transfer.
Sedan hade vi en omröstning om vilken utflykt som vi skulle på.
Den som fick flest röster var nummer två.
Så imorgon åker vi Speedboat till Coral Island och Raya Island. Ska bli jättekul!
Som jag skrev i tidigare inlägg så fick vi besök av Oscars kompisar Jakob och David för en natt.
De kom och mötte upp oss när vi, efter att ha varit i Patong, låg på Surin beach tillsammans med tjejerna.
Efter några timmar på stranden, åkte vi alla, hela A/E teamet, showteamet, Oscar, Jacke och David, in till Patong för att gå på bio.
Vi såg filmen Due Date. Den var.... hm bra... Men ganska sjuk :P Hehe. Så har man sjuk humor, så kan den ju rekommenderas :P
Sedan har det nog inte hänt så mycket mer...
Oscar försöker lära sig surfa, medan jag jobbar...
Jag älskar mitt jobb! Men är lite avundsjuk på honom, för jag skulle också vilja lära mig surfa!
Får testa någon gång på någon ledig dag. Dock så säger Oscar att det är ganska svårt. Men jag får ge det ett försök.
Är ju dock lite rädd för hajar... Och magneter... Men det löser sig ;)
Nu ska jag göra mig i ordning och åka till jobbet.
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0