Fredag

Hej alla där hemma!
Idag är det fredag och dagen har bestått av Core, Bernies födelsedagskalas, vattenjympa och städning av gymmet.
Skulle ha haft Afro och varit med på Flowen också, men söta Natalie fick ta båda passen, för min mage är inte inte helt ok...IGEN. :( Dumma mage!
Så ikväll, ska jag o Oscar mysa lite och ta det lugnt.
För ikväll kommer Oscars kompisar Jakob och David hit och stannar någon dag eller två. Så hoppas det blir bra väder imorgon, så man kan hänga på nån strand.
Mitt team jag jobbar med är kanon! Alla tjejer är jättesköna och bra att jobba med. Och showteamet består också av jättehärliga killar o tjejer :)
Så jag trivs kanon!
Märks också att högsäsongen har börjat. Igår hade vi sammanlagt 13 pers som var på passen. Lite skillnad från när man blev glad när det kom 3 på ett pass :P
Och vattenjympan, som jag tycker är det allra roligaste, där är det nu helt fullt i poolen :D
Som jag tidigare har sagt, så har jag ju inte så mycket tid till att blogga, då jag jobbar ganska mycket, och internet är JÄTTEsegt på kvällarna när jag har kommit hem.
Dock så bloggar ju Oscar rätt så mycket, och när jag inte jobbar, så gör vi ju samma saker. Och alla ni som läser min blogg, läser ju inte Oscars blogg. Därför hjälps vi ibland åt att skriva. Bra va! ;)
Nu är det dags för en dusch innan vi tar en filmkväll och väntar på att David o Jakob ska höra av sig.
Imorgon verkar det bli sola och bada, om vädret tillåter. Och sedan på kvällen så ska alla i Bangtao, A/E teamet och show, och förrhoppningsvis David o Jakob, åka till Central Festival och käka på Sizzler och gå på bio :)
Ser fram emot det.
Stor kram till er alla därhemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0