Chill me brills

Vilken härlig dag..schalalala lalala...

Ja..som sagt så har jag tränat så att armarna skakade idag!
Sen tog jag en promenad med Cissi <3 Hon hade dock skoskav, så det blev lite pauser här och där... Men det gav oss ju bara mer tid för o prata :)

Nu håller jag på och gör massvis med matlådor. Krovgryta och laxgryta m saffran =) Namnam..






Som ni vet så var jag ute i lördags...var en riktigt trevlig kväll med gott sällskap

 

Min outfit för lördagkvällen






Lite chill me brills ute på Frimis


Oskar



Maria



Jonte



Jag



Det var en kanonkväll! Tack ni som gjorde den! =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Andvänd dina egna då om de e så chill :P

2010-07-20 @ 20:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0