Teamdag


Tisdags började med att vi hade en härlig och rolig dag på jobbet med bland annat Lollos skattjakt där vi var Lollos djukompisar som skulle gå på skattjakt med alla barn. Sedan hade jag Afro och Powerstep.



Lollos kompis - Lillemus


På onsdagen skulle vi ha team-dag, men vi hade inte bestämt vad vi skull göra eftersom vädret att hade varit ganska dåligt...
Vi tjuvstartade redan på tisdagen med att åka till Surin beach och äta på en av mina favoritrestauranger, Taste. Då var det jag, Natta, Tieyo och Johanna.
Jag och Tieyo var så hungriga så vi beställde TVÅ maträtter?! :S
Tieyo åt en ceasarsallad och en hamburgare och jag åt en liten pasta carbonara och en hamburgare. Mätta blev vi :)




Min Carbonara



Efter en god och trevlig middag förflyttade vi oss till ett lounge-liknande ställe som jag inte minns namnet på.
Där satt vi en bra stund och smuttade på varsin drink och snackade massor av skit :) Sådär som bara tjejer kan :)

Sedan ringde David till Natta och tyckte att vi skulle ut. Jag var dock inte så sugen, så jag blev hemma, men de andra gick ut.

Den natten hade jag jättesvårt att sova. Somnade kanske kl 2 och vaknade när de andra kom hem vid 5.15. Sedan låg jag vaken och bara väntade på att kunna gå upp.
När klockan började närma sig 7, såg jag att SHIT DET ÄR SOL IDAG! Det hade inte varit sol på säkert 2 veckor, men just idag, på våran teamdag så såg det ut att bli sol.

Jag bara gick runt och väntade och väntade på att de andra skule vakna, fast jag visste ju att det troligtvis skulle dröja, då de var ute igår.
Men tillslut vaknade Kirsti iaf :) Så vi åkte till hotellet och åt frukost och sedan tog vi en taxi och hämtade upp Tieyo och Natalie och åkte till Patong.
Från Patong Beach tog vi en Longtail-båt till Freedom beach där vi spenderade hela dagen :)

Det är så otroligt vacker där! Var där i våras med Oscar också, och det kommer nog bli endel resor dit.



Natta, Tieyo, Jag och Kirsti









Våran Team/Mys-dag avslutades med min nya favoritpizza på restaurangen Catch i Surin Beach, följt av en Brownie på Taste.




Natta och jag på Catch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0