Strålande sol!

Idag har jag varit ledig och det har varit strålande sol! :D
Trots utgång igår, så var jag och Natalie morgonpigga.
Klockan 10 var vi på hotellet och åt frukost. Sedan låg vi på Bangtao Beach och väntade på att resten skulle vakna.
Vid 12 så var alla uppe och pigga och vi tog en heldag tillsammans på Surin Beach.
Vet ni vad jag har gjort där! Surfat!
Oscar har ju surfat endel här nere och nu tyckte jag det vore kul o testa.
Det var roligare än vad jag trott, men ganska svårt.
Tyvärr lyckades jag inte ställa mig upp helt någon gång. Men jag kom upp och stod på knä iaf :P
Så det kanske blir lite surf innan jobbet imorgon också.
Börjar nämnligen kl 14 :)
Nu blir det True Blood och sen natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0