Släng er i väggen!

Jag har varit på många platser och flera gånger har jag sagt att "detta är den vackraste platsen jag har varit på"... Och nu kommer det igen: Det här är den absolut vackraste platsen jag har varit på! Phi Phi, Koh Lipe, Langkawi, Australien osv osv... Men släng er i väggen!!! SIMILAN ISLANDS...Vilket ställe! Har aldrig varit med om att det är vackrare i verkligheten än i broschyrerna.
Denna utflykt kostar överallt mellan 3200-4000 bath. Vi fick den för 1900 ;)
Och den var väldigt bra organiserad och bra ordning o koll på allt. Hade en tysk guide som pratade engelska.
Jag lägger upp lite bilder och låter dem tala för sig självt!
Har verkligen vääärldens segaste internet...Men jag lägger upp fler bilder imorgon.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vore ju inga fel att du skriver vad det kostar i sek också. Det säger mig ingenting om vad 1900 bat är =/

2010-12-25 @ 18:06:31
Postat av: Anonym

får man fråga Similan Islands ligger?:) ska snart till thailand och undrar vad det ligger nära

2010-12-28 @ 00:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0