God jul!

God jul allesammans!
Hoppas ni har det bra där hemma i kylan och att ni har en riktigt mysig julafton :)
Här kan jag inte påstå att det känns direkt som jul.
Jag och mina kollegor smygstartade julen med jultallrik och julklappsbyte redan i onsdags. Försökte få in julkänslan, men det är ganska svårt i 30 graders värme.
Men det var väldigt gott med lite svensk julmat faktiskt.
(mamma och pappa, när jag kommer hem, även fast det är i maj, så vill jag ha julmat om det är ok)
Jag fick dock springa ifrån och möta upp Oscar på sjukan... Han dök i poolen på Sunwing Kamala,
och slog huvudet i botten, vilket resulterade i 5 stygn i huvet. Stackarn. Men han mår bra nu iaf :)
Idag är det ju alltså julafton. Det har varit väldigt mycket att göra på jobbet inför denna dag, som faktiskt blev väldigt lyckad.
Imorse så började jag morgonen med Flow utomhus. Det var nog inte många som var träningssugna denna julafton, men två tappra hade jag med iallafall.
Väldigt härligt att köra Flow utomhus. Trots gassande sol redan kl 9 på morgonen, så var det jätteskönt.
Hoppas det blir fler pass utomhus.
Därefter var det bara att slänga i sig frukosten för att sedan gå till Miniland och pyssla.
Och oj vad det pysslades. Man kunde välja på att måla t-shirts, göra julgranspynt, små tomtar, eller julklappar.
Klockan 12 teamade jag och Natalie dagens julvattenjympa. Det gick förvånandsvärt bra för att aldrig ha kört igenom det, utan mest pratat om vad vi skulle göra. Vi hade bestämt några låtar som man själv var ansvarig för och sedan fick den andra hänga på.
Passet filmades, så om det inte tar för lång tid att lägga upp det, så kommer det upp snart.
Klockan 14.00 var det dags att klä granen och dansa runt den. Lite speciell stämning att dansa runt en klädd gran mitt på stranden. Kändes mer som midsommar.
När det var gjort, så sa värmen sitt och trots massvis med vatten så fick jag världen huvudvärk. Så när vi skulle ha vattenpolo, personal mot gästerna, så satt jag på kanten och hejade på. Oscar fick ta min plats.
Trots bra kämparglöd hos personalen, så förlorade vi ganska stort :P
Nu håller jag, Oscar och Johanna på att göra oss i ordning för att gå ut och äta. Sedan blir det mys här hemma med paketöppning.
God jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0