Bath

Hej allihopa!
Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Tog med lite mat hem till Johanna som jag jobbar med också, för hon ör sjuker.
Det härjar öroninflammation här. Det hoppas jag att jag får slippa.
Fick en kommentar på föregående inlägg om hur mycket 1900 bath är i svenska kronor. 1900 bath är vad vi betalade för vår utflykt till Similan Island, där vi var igår.
För att räkna ut hur mycket bathen är i svenska pengar, så tar jag antalet bath delat på 4.3 ungefär. Det är alltså 442 kr. Det tycker jag är helt ok för transfer till o från piren (ca 3,5tim sammanlagt.), snorkelutrustning, bra guide, ombegränsat med dricka (vatten, cola, fanta och sprite) och lunchbuffé.
Idag har Oscar och Johanna varit o bokat ytterligare en utflykt. Denna avgår på onsdag till Phi Phi. Där ingår också allt ovanstående och priset på denna är 1100 bath, 256kr. Inte så tokigt :)
Hoppas på att det fina vädret håller i sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0