Semester

Folk börjar så smått komma tillbaka till jobbet från semstern. Uteserveringarna är inte alls lika fulla som för bara några veckor sedan. Semestertiden börjar dö ut. Det var till och med KALLT när jag cyklade till jobbet imorse!

Har jag haft semester? Ja, tre och en halv vecka i mars/april.

Jag krånglade som bara den för att få semester en vecka i slutet på augusti. Ändrade och hade mig flera gånger, så att det skulle passa mitt övriga sällskap. Ändrade så mycket att jag inte får ändra den något mer.
Så nu sitter jag här... Har en veckas semster i slutet på augusti, när ingen annan har semster!
Tanken var att åka utomlands då, men det blev ändrade planer med personerna jag skulle åka med... Så nu kommer jag att vara helt själv hemma och inte göra någonting i en hel vecka. Känns inte så värt att ha semester då! Eller inte! Smått irriterande!

Eller finns det någon själ där ute som kanske har semster samtidigt som mig?! Låt mig veta det isåfall! =)
För just nu känns det helt ovärt och ha semester då.


Kommentarer
Postat av: jonna

du får väll ta en sista minuten..... du känner väll alla möjliga på olika utlandplatser=) krsam

2010-08-05 @ 17:34:21
Postat av: Ebba

vecka 34 eller? då har ja semester. ska va i stugan, du får gärna joina om du vill!

2010-08-05 @ 22:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0