Mixpass

Igår var det en rikig myssöndag. Regnet öste ner, så jag och Oscar käkade frulle och kollade på nån film... Den var dock rätt tråkig, så jag somnade i soffan...som vanligt :P

När regnet slutat tog vi oss upp på stan för att impulshandla lite på H&M. Paraplyt var nog det bästa köpet. Jag köpte ett blått med vita prickar på =)
Oscar ville ha ett rejälare paraply än det för 79kr. Så han köpte ett helsvart för 99kr :P Men oj, det var trasigt :P Tji fick han :P

Sen skulle vi ju såklart köpa lite käk o ha till filmerna vi skulle se senare... Men vi hade en aning svårt att bestämma oss för vad vi skulle käka. Så vi kom hem med En st superkebabpizza och biff m bambuskott och ris. Och allt detta delade vi på :P En otrolig blandning, me gott vare! :P

Och Idag då!
Jo Idag är jag ledig! Så himla skönt! Har endel och stå i dock, eftersom mitt Mixpass är idag.
Det som bjuds på är 15 minuters kondition, 30 min core och sedan stretch. Passet är i Haga Centrum (Actics lokaler) kl 18.00.

Jag ska dit om en stund och träna och fixa lite =) Är lite nervös om jag ska vara ärlig... Det var ett tag sedan jag både höll i ett pass, och satte ihop ett pass... Plus att detta ska filmas.

Och det finns en person som betyder så mycket för mig och som alltid är ett så bra stöd och gör mig lugn. Hoppas den personen kommer... *Pik Pik* ;P

OskarR, en person som jag fått väldigt bra kontakt med under sommaren, åker tillbaka till sitt Kalmar idag... Vi snackade om en lunch idag, men det känns som det kan bli lite tajt för min del... Så jag hoppas att han ska vakna snart och vilja äta frukost med mig.

Nu måste jag fixa lite här... Hoppas vi ses ikväll!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0