Kungafamiljen hej hej hej

Idag har kungafamiljen varit i lilla Örebro. Var en jäkla massa folk på stan pga detta stå hej.
Det orka vi inte med, och dissade allt med stan och Ers kungliga högheter och drog till Stadium istället.
Shoppa är roligare, tyckte vi.
Jag inhandlade en väska. Perfekt för kortare resor och som handbagage. Och så går den att dra, precis som en resväska. Jättepraktiskt!
 Och självklart köpte jag två bikinis också :P


Vad tycks? Jag gillar den!





Bikini nr 1





Bikini nr 2

Vad tycks?



Bad Oscar förut att ta kort på mina nya bikinis... Nu sitter jag och skriver, men Oscar har ännu inte släppt grejen med att fota mig i bikini... Hm... och han konsentrerar sig väldigt mkt på överdelen... Hm...Ganska störande när man sitter här och försöker skriva :P

Btw... Oscar shoppa lite träningsbrallor - modell supertajt?! :S Aja, han var nöjd iaf :P

Nu har jag och Oscar käkat finmiddag och har lördagsmys. Vi slog på stort med oxfilé, pommes och bea.







Oj jäklar!
Lätt just som att Thor börjde slå rejält med sin hammare här utanför, eller som att någon bombade slottet.
Men det var bara fyrverkier. Ganska fint, men fan...slut låt va!




Ska kika på en film nu innan det blir dags för oss att sova. Det är ju en dag imorgon också.

Go natt vänner!
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: madde

sv: Tack så mycket :)

2010-08-22 @ 12:38:03
URL: http://mmadelenesvaleklevv.blogg.se/
Postat av: sarase

jätte fina bikinis! klart du får, om du inte redan gjort det :)

2010-08-23 @ 11:04:06
URL: http://sarase.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0