Jag behöver DIG Igen!

Torsdag den 12 augusti kl. 18.00 behöver jag DIG!
För att få gå instruktörsutbildning på SATS, så ska jag hålla i ett gratis mixpass med kondition och core-träning. Och jag vill att Du är med!

Jag har redan gjort detta en gång, men ni som har följt min blogg, vet att det inte gick så bra. Kvalitén på filmen blev inte så bra.

Jag kommer att filmas under passet. Ni behöver inte vara oroliga över att ni kommer att vara med i bild eller bedömmas på något sätt. Ni kommer bara få träna och ha kul! Och... vara ett litet stöd för mig :)

Ta med vänner, familj eller kom själv :)
Ses på Träna Lätt, Storgatan 13-15 i Örebro, den 12 augusti kl 18.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0