Helg!

Jag småstartade min helg redan i torsdags... Hade ledig dag då, vilket jag spenderade med världens goaste Eliin.
Efter ett par timmar med Eliin, blev det skivstång/kondition på Friskis. Var där ganska mkt innan, så det blev 2 timmars träning. Ganska skönt.

I fredags så jobbade jag på dagen, och på kvällen bar det av till Emelie och Jesper. Emelie har fyllt år och bjöd därför till kalas. Blev förfest och sedan Frimis. Ganska najs!






Igår var det tjejkväll för hela slanten :) Jag slängde ut Oscar och bjöd hit mina mysiga tjejer på jobbet.
Vi åt kinamat, förfestade, kollade Fashion Pack på Strömpis och sedan dansade och hade trevligt.
MEN...mina jäkla skor gjorde ganska förbannat ont, så ja kunde inte dansa så mkt :( Men det var trevligt iaf :)






Idag har jag varit hos mamsen och papsen... De har precis kommit hem från Cypern. Pappa var som en pepperkaka. Inte mamma stackarn...hon fick lunginflammation och låg sjuk hela veckan :(
Men det var kul att träffa dem :) Satt o snacka skit med mamma i flera timmar. Kommer sakna dem när jag åker :(

Imorgon bär det av till Sthlm för att fixa thaivisum till Oscar.

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0