Fredagsmys

Hade en riktigt bra ledig dag igår!
Började med lite fika med tjejerna på jobbet. (Ja ja vet...va fan gör man på jobbet när man är ledig?! :P )
Sedan tog jag en långpromenad med Matilda. Mycket trevligt, och oj vilken vacker natur vi faktiskt har i Örebro!

Efter det blev det en kycklingsallad på La baguette med Cissi.
Cissi ville klippa sig, så jag tog med henne till min favvofrisör Tove. Dock var hon upptagen, men hennes kollega gjorde Cissi fin iaf =)

Storstäda hann jag också med. Det var bra, och väl behövligt.
Sedan var det bara på med träningskläderna igen och ut och promenera.
Oscar ville gå till Netonet o köpa en dataväska. Så det gjorde vi.
Han hade med sig sin nya systemkamera som jag blev lite smått förälskad i. Tog massa bilder på allt möjligt. Riktigt kul! =)

Kvällen avslutades med lite gott käk framför tv:n med Oscar.
Bra ledig dag helt enkelt.


Nu så sitter jag i fikarummet på jobbet...
Ja, så mycket för den lediga dagen igår. Hela helgen jobbar jag.
Men jag jobbar med Tone, så det är helt ok =)
Vi har just käkat frukost, och snart är det väl dags att gå ut och jobba igen.

Ikväll väntar lite middag osv hos Cissis syrra Jessica. Det blir kul =)


Hoppas ni alla njuter av helgen!
Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Koopa

jag saknar dig...

2010-08-07 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0