Det ska bli SÅ bra!

Jag vet precis vad jag vill nu! Och det är jag så glad för! Måste bara se till att ro hem det.
Många grejer som ska klaffa!
Imorgon är den första grejen jag måste fixa. Mitt aerobic/core-pass imorgon måste bli det bästa passet någonsin! Detta för att en sak som jag har velat väldigt länge hänger på det passet.
Spelade in ett annat pass förra veckan.. Men då krånglade musiken och kameran och...ja allt.. Så det vart inge bra.
Jag har inte hållt i just aerobic på nästan 2 år...Men trots att jag är sjukt nervös för aerobicdelen, så tror jag att det kommer gå ok iallafall :) Hittade nämnligen min favorit aeromix - skiva idag! Med bara typ "Lågstadie-discolåtar" på. Grymt bra! Musiken gör så mycket! Har intruktören kul, så har oftast deltagrna kul :)
Så håll tummarna för mig imorgon!




Kommentarer
Postat av: johan lusth

Thailand Bangtao.

I like.

2010-08-11 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0